Nasi specjaliści zapewniają pełne wsparcie wszystkich warstw środowisk oraz obsługi IT począwszy od ustawienia usługi w zakresie zarządzania oraz koordynacji, przez administrację oraz obsługę zgłoszeń.
W naszej ofercie znajdziecie między innymi:
Kompleksowe wsparcie środowisk IT
Obsługa serwerów i stacji roboczych z systemami Linux i Windows.
Helpdesk i wsparcie użytkownika
Bieżąca pomoc, monitoring jakości usług oraz dokumentacja obsługi zgłoszeń.
Migracja i zarządzanie usługami w chmurze
Przenoszenie wsparcia do chmury oraz jego optymalizacja.
Automatyzacja i optymalizacja procesów IT
Usprawnianie działań operacyjnych i technicznych.
Zarządzanie danymi
Archiwizacja, backup oraz pomoc w doborze i wdrożeniu oprogramowania.
Doradztwo i wsparcie projektowe
Konsultacje, planowanie rozwoju IT oraz pomoc przy wdrażaniu zmian.
Nasze usługi wsparcia opieramy na prostych, ale skutecznych zasadach:
Wydajność i doświadczenie
Nasi eksperci mają praktyczne doświadczenie w pracy z infrastrukturą IT, co przekłada się na skuteczne i szybkie działania.
Najwyższa jakość usług
Stale zbieramy feedback, reagujemy na uwagi i doskonalimy procesy obsługi.
Przejrzysta komunikacja
Jasno określone ścieżki kontaktu z IT oraz zrozumiały język, zarówno po polsku, jak i angielsku.
Pełna dostępność
Oferujemy wsparcie w trybie 24/7 lub w innych konfiguracjach, dopasowanych do potrzeb klienta.
Elastyczność i indywidualne podejście
Dostosowujemy się do specyfiki i oczekiwań każdej organizacji.
Nowoczesne narzędzia zgłoszeniowe
Prowadzimy ewidencję zgłoszeń, zapewniamy interakcję do momentu rozwiązania problemu, korzystamy z OTRS lub systemów klienta.
Zakres naszych usług (naszego wsparcia, naszej obsługi, pomocy) zawsze dopasowujemy do potrzeb klienta, chętnie wychodzimy poza standardy i realizujemy zadania nietypowe.